Prekių pristatymas
Pirkėjas įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
Prekės Pirkėjui pristatomos naudojantis Lietuvos pašto ir LPEXPRESS paslaugomis.
Prekės Pirkėjui išsiunčiamos per 1-2 darbo dienas nuo apmokėjimo patvirtinimo.
Lietuvoje prekės yra pristatomos per 1-5 darbo dienas.
Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų nesilaikymą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatytos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.
Prekių pristatymo metu Pirkėjas privalo patikrinti siuntos būklę. Pastebėjus siuntos pažeidimą, dalyvaujant kurjeriui yra privaloma surašyti pastabas apie siuntos pakuotės pažeidimus arba atsisakyti priimti siuntą. Priėmus prekę ir pasirašius važtaraštį be pastabų, laikoma, kad siunta perduota tvarkingai ir tai gali apsunkinti bet kokių pretenzijų, dėl prekės išorinių pažeidimų, nagrinėjimą.
Pirkėjas privalo nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta gaunama pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje gautos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija.
Pirkėjas privalo elektroniniu paštu pateikti Pardavėjui pažeisto siuntinio ir (arba) prekės (-ių) nuotraukas.
Iškilus klausimams, maloniai prašome kreiptis telefonu: +370 612 27773